2008-12-08

Jag har nu tagit ett beslut som ja länge tänkt på.
Jag vill göra en Gastrisk bybass operation.
Mer info finns på denna hemsida om operationen.

Jag har funderat på denna operation jätte länge men aldrig vetat hur man skall gå till väga.
Men en mycket god vän har gjort samma opration för ett år sedan och nu 54 kg lättare rekomenderar han den mycket.

Jag känner att detta är min enda utväg. Här sitter ja med minst 40kg överflödiga kilo. Och ingeting vill fngera.
Har provat ALLT känns de som.

Så nu på Torsdag 11/12 har jag bokat tid hos vårdcentralen i Ljungskile för hjälp.
Kvinnan ja pratade var mycket trevlig men sa att man måste vara Väldigt överviktig för att få denna operation.
När hon räknat ut mitt BMI som låg på 40 så acceptera hon mig,

Jag vill inte längre vara en FET KOSSA som inte trivs med själv själv som inte längre kan se sig själv i spegen utan att vilja spy,,

Nå väl imorgon skall ja lägga in lite aggriment till varför just ja skall få opereras..

God Kväll och önska mig Lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0