Under tre siffror

DET BLIR INGEN OPERATION... :(
Jag väger för lite säger dom.. MEN nu JÄVLAR Skall Tummen Ur Röven.
Här händer det saker på egenhand istället..

Lyckats gå ner från 106,6 som är min toppvikt (vägde det i Maj)
till 98,3 som är min nuvarande vikt.. JAG ÄR TVÅSIFFRIG för första gången på 2 år..
DET ÄR UNDERBART

Det enda jag gjort är att jag tagit bort allt Godis och Chips och framförallt tagit bort Cola Zeron. Nu är det bara mys en gång i veckan inta alla dagar..

Och jag har lyckats bli av med mitt socker beroende som jag aldrig trodde jag skulle lyckas med.. LYCKLIG..

Men sen har jag lyckats hitta min stora KÄRLEK nu också så han bidrar med så mycket sött endå så jag behöver inte ha mer sött ifrån sötsaker som godis..


Kommentarer
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Vad duktig du är! :D

Att du har gått ner 8 kg är ju jättemycket! Måste synas väldigt :)

Fortsätt kämpa och tack för tipset om måttbandet! Vågen ska ut och in med måttbandet ;D

Kramar!

2009-08-05 @ 11:20:17
URL: http://teenweightloss.blogg.se/
Postat av: J

Absolut blir man det, man behöver mycket stöd när man försöker gå ner, min blogg har iaf hjälp mig en massa. Lycka till nu, ska följa din blogg och se hur det går. Förövrigt tror jag du klarar dig jättebra utan operation, gäller bara att hitta motivationen och den verkar du ha. Lycka till nu!

Peppkram

2009-08-05 @ 11:22:08
URL: http://jsviktiga.blogg.se/
Postat av: Helena

Grattis till att väga tvåsiffrigt!! :-) D

Det ser jag fram emot, även om vägen dit är lång för min del.

Tack för dina uppmuntrande ord på min blogg!

Kram och lycka till!!

2009-08-05 @ 17:11:51
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0