Nu står det still

Jaha nu skall den jävla vågen stanna igen.. Tränar så mycket jag hinner och känner att jag har tid med. Går lite från vecka till vecka men ialla fall 3 dagar i veckan *45 min.

Men vågen tycks ha stannat endå på 96Kg så det är ju lite lägre en sist. -10kg är ju inte helt fel men vem fan vill stanna på 96 kg då???
Jag vill ju ner ennu mer jag vill ju att det skall synas mer. Jag vill bli smalare. Något mer normal..
Känner mig tjockare och fulare än någonsin just nu.

Har en UNDERBAR pojk där hemma som stöttar mig men just nu känns det surt..

Jag vet att med tanke på att jag tränar så går man inte ner på samma sätt eftersom att muskler bildas. Och som vi alla vet väger muskler mer än fett men jag vill inte vara så stor som jag är...
Känner mig bara så FET.. Hela tiden..

NU SKALL FAN DET NER MER... Jag vill vara fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0