Tack alla ni underbara

Tack....
För allas försök te att svara på alla mina frågor om hjälp..
Har tagit till mig allt och kommer att jobba på mycket av det ni sagt..
Tyvärr har jag inte tillgång till dator så ofta så har inte kunnat tacka er försen nu,,

Nuläget ser ut att yttligare ett kilo är borta och vågen står nu på 94.9 ååå jag är så glad.
-12 kg...
Folk komentérar att jag har gått ner och det tycker jag är kul.. Då vet man ju att det syns.. För ibland känns det inte som att det händer nått... Även fast vågen visar det.

Ikväll blir det gymmet ialla fall och faaan va jag skall kämpa idag..

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Helena

Ka, visst är det kul när folk ser att man gått ner! Sånt sporrar en verkligen! :-)



Grattis till viktminskningen och fortsatt lycka till!

2009-09-16 @ 16:55:48
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Nenny

Grattis till minuset!

Snyggt jobbat!

Kram

2009-09-17 @ 08:29:05
URL: http://nennysplace.blogspot.com/
Postat av: Marina

Hej,

jag heter Marina och arbetar på ett tv-produktionsbolag som ska göra ett nytt hälsoprogram. Jag skulle vilja komma i kontakt med dej.

Hör gärna av dej på min mejl, så kan jag ringa dej.



Vänligen,

Marina

2009-10-25 @ 09:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0